1 Qatar Jobs .com The First Place to Find a Job in Qatar

Experienced Au Pair Fluent English/french

experienced au pair fluent english/french Posted 02 August 2009
24 y.o french/english woman is looking for an au pair position in Paris. Will resum university in La Sorbonne early October to get a graduation in one year. BA schedule won't affect flexibility and ponctuality nor won't influe on a family time table. I will have a very low average of hours at university so stay flexible as au pair. Montessori trained, with experience in education ( a year spent in Sarajevo working with children and youngster on education and personal developement ) serious, mature, pro-active. Dynamic - quite a sporty kind- could help your children out with french or/and english. email for details an CV.
In any case I am looking for an au pair position because I am desperate or looking for something better afterwards, since I am not due to stay in France after my graduation I really look forward a one year commitment. It's far better for my host family and convenient for me, as well. Thank you.

Jeune femme, 24 ans. Viens prendre une année de cours en France à La Sorbonne ( 15 heures de cours environs) cherche famille d'accueil pour au pair position. Mon emploi du temps n'interferera en aucun cas avec un emploi d'au pair. J'ai reçu une formation Montessori ( petits enfants 2/6 ans) et j'ai passée un an comme volontaire à Sarajevo travaillant avec des enfants et des adolescents sur des programmes d'éducation, d'eveil et de developement + choses particulières à la région eg: minorités ethniques et groupes vulnérables.
Mature, autonome, équilibrée. Grand sens de l'humour et dynamisme. Peux enseigner l'anglais et/ou français.email pour plus de détails et CV. Dispo en Août pour uen année complète. Ne restant pas en France après mon diplôme je recherche vraiment une posion pour une année complète pensant que la stabilité est bien pour les deux parties: ma famille d'accueil et moi même.


Pas sérieux s'abstenir/ no time waister please.
elethia
Paris Forums Starter
Posts: 1

Return to Professionals looking for jobs in Paris

cron