1 Qatar Jobs .com The First Place to Find a Job in Qatar

Experienced English Teacher

Experienced English Teacher Posted 09 July 2007
I am seeking students to give private English tuition to during July/August and beyond. I'm 32 years old Australian/Brit (university educated) who has been living in Paris for 2 years. I've worked in an Ecole de Formation in Paris and also teach private students.

I have excellent teaching materials (grammar, vocabulary foreign press etc) for all ages and interests and always prepare individual lessons. We can have interesting discussions on topics including politics, film, business, travel and literature.

Please contact me if you are interested and we can discuss your needs and interests so that I can design lessons for you.

___________________________________________________________________________

Je cherche des tudients pour des leons d'anglais pendant Juillet/Aut et l'anne prochaine. J'ai 32 ans. Je suis Australienne/Anglaise (Bac +4). J'habite Paris depuis 2 ans. Je travaillais pour une cole de formation.Je donne actuellement des cours privs.

J'ai des livres trs interessants (grammaire, vocabulaire, presse trangre) pour toute les ges. Je prepare toujours les leons individuelles. Nous pouvons discuter cultures, films, affaires, voyages et literature. Comme vous voulez.

Appelez-moi si vous tes interess. Puis, je prparerai des leons appropries.

25 per hour
35 per 1.5 hours

I can offer intensive (daily) lessons during summer. Price is negotiable in this case.

J'offre des cours intensifs (tous les jours) pendant l't. Le prix sera negociable dans cette situation.

tel: 06 69 77 52 55
Paris
Paris Forums Zealot
Posts: 5708

Return to Discuss Products and Services in Paris

cron